سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دین سبز اموی

شنبه 88/9/7 8:34 عصر| سبز، دین | نظر

بنام خدا

دین سبز اموی

هردم ازاین ره .....می رسد.پس از شروع کار جریان سبز دربعدازانتخابات دهم بالطف وعنایت خداوند وهدایت رهبری این فتنه برملا گردید وهرچه زمان می گذرد پشت پرده این فتنه روشن تر میگردد.

درخبرهای 3/9/88 خواندم چندی پیش در همایشی با حضور اعضای انجمن جامعه شناسی ایران که عناصر مرتبط با جریان تجزیه طلبی و سکولار ازمیهمانان آن بودند یکی ازاعضا بنام محدثی طی سخنانی در حمایت جنبش سبز حامی موسوی به خلق دین جدیدی بنام دین سبز پرداخت که در این دین همجنس گرا، لائیک ها و دین ستیزها را به رسمیت شناخته است وتفاوتی بین آنها با دینداران نیستند!!؟؟

طی استفتاءازآیات عظام مکارم وهمدانی آنان این گروه راضد اسلام وبرعلاقمندان مبارزه بااین قبیل افکاررا لازم دانسته اند. (روزنامه جوان 3/9/88ص2)

حال توبخوان بهتر این حدیث را که خداوند چه لطف بزرگی به این انقلاب وامت نموده وچطور خون پاک شهدا پاسداری نمود این انقلاب را.

بدا بحال بعضی ازغافلان که هنوزدرتردیدندوباید گفت بخودآئید که حقیقت مثل روزروشن است وعمرکوتاه

                                                                                          4/9/88


حق یا باطل

شنبه 88/9/7 8:33 عصر| | نظر

بنام خدا

حق یا باطل

فردی در جنگ جمل خدمت امیرالمومنین علی(ع)آمد وعرض کرد من نمی دانم شما بر حقیدیا اصحاب جمل 0(طلحه وزبیر)چون اطراف هردو شما شخصیت هائی هستند که هر کدام ادعا دارند می فهمند. حضرت فرمودند : تو به درون خود فرو رفته ای وسرت را بلند نکردی که حقایق را ببینی و حق را نشناختی که اهلش رابشناسی.چنانچه باطل راهم نشناختی که بدانی اهل باطل کیست ازاین روسرگردان وحیران شده ای(بروحق و باطل را با معیار های صحیح بشناس آنگاه خواهی دانست که چه کسانی اهل حق وچه کسانی اهل باطل هستند)نهج البلاغه الحیات ج 128

متاسفانه امروز هم هنوز به افرادی در اجتماع بر می خوریم که با اینکه طیف فتنه انگیز سبزاموی در روز قدس و 13آبان هویت واقعی وپیروخط امام (ره) را با عدم شعار مرگ بر آمریکا خود را به نمایش گذاشتند باز بر غیر حق بودن آنان تردید دارند جز این است که باید آنان را به این فرمایشات مولا سفارش کرد. و تا بصیرت نباشد همین درد را همیشه دارند

                                                                                       1/9/88


تشیع جنازه

چهارشنبه 88/9/4 12:32 صبح| مادر، شهید، فاطمه | نظر

بنام خدا

تشیع جنازه

 امروز مادرشهید محمد باقر اسدی که از زنان با تقوا، مومنه ومجاهده ی سالهای دفاع مقدس بود تشیع شدو به خاک سپرده شد او که در طول عمر خود با تولد فرزندانی پاک همچون فرزند شهیدش و سردار اسدی با حضور در مناطق جنگی وهمراهی با رزمندگان در پرونده خود ثبت وضبط دارد توسط دوستان و همسایگان و فرزندگان و اقوام با احترام و شکوه تشیع شدودر کنار تربت پاک شهدا به خاک سپرده شد .

انسان یاد می کند از بی بی دو عالم فاطمه زهرا (س) که همسر علی بن ابی طالب (ع)تکمیل کننده رسالت پیامبر و مادر ائمه معصومین سلام علیها بود. چگونه آن مردم بی وفاو بی کفایت بودند که شبانه و با همراهی قلیل افراد کمتر از انگشتان دست تشیع و تدفین گردید و هنوز که سالیان سال از شهادت آن بانوی اسلام میگذرد کسی خبر از قبر او نداشته باشد و منتظر ظهور منجی عالم باشیم تا بیایند و پس از قصاص قاتلان او قبرش را برای مشتاقان هویدا نماید.

خدایا این مادر بزگوار را در کنار فاطمه زهرا (س) و ائمه معصومین قرارده و اجر و پاداش زحمات عمرش را عزت و مقام عالی در آن دنیا عنایت فرما  آمین      3/9/88                            


بسیج

چهارشنبه 88/9/4 12:30 صبح| انقلاب، بسیج، بحران | نظر

بنام خدا

بسیج

هفته بسیج ازدیروز شروع شد تا یکبار دیگر مروری شود بر مجاهدت های این فرزندان انقلاب آنانی که با تولد انقلاب متولد شده وبا تکمیل انقلاب تکمیل گشتند آنانی که همچون اقیانوسی بی کران درصحنه های متعدد انقلاب بدون هیچ چشم داشتی وپاداشی وحقوقی ویا جاه و مقامی کارکردندوحماسه آفریدند و هنوز در بحرانها ومشکلات انقلاب اتمام کننده کارها هستند. درآخرین بحران پس از انتخابات با بصیرت کامل باعث خوشحالی دل دوستان وناراحتی و رعب و وحشت دشمنان و عکس العمل لندن نشینان شدند. این بسیج هنر او انقلاب است با انقلاب پیوند خورده وهمه خصوصیات انقلاب در اوخلاصه شده است .

در طول انقلاب خیلی ازکسان قصد داشتند انقلاب را با گروه ها و احزاب گره بزننداما با هوشیاری حضرت امام این انقلاب با مردم وهمین بسیج گره خورده است .

حضرت امام سپاه را بازوی انقلاب معرفی کرد برای اینکه این بازوهمیشه پرتوان وپر       قدرت باشد پلی بین مردم وسپاه ایجاد کرد و آن راه اندازی بسیج بود یک مجموعه زاینده و بالنده و این از هنرهای بی بدیع ولایت فقیه در طول انقلاب بوده است .

این هفته برهمه دلیر مردان بسیج مبارک باد

خدایا ما را از بسیجیان قرارده و در آخرت با آنان محشور کن     امین       2/9/88